Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Servatur Casablanca

Nutzer (755)
360
Panoramen (23)
Zimmer und Suite (259)
Zertifikat für Exzellenz

Nähere Informationen

Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Zertifikat für Exzellenz
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Pool
Fitnesscenter mit Trainingsraum
Restaurant
Kostenlose Parkplätze
Bar/Lounge
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Außenpool
Chemische Reinigung
Concierge
Flughafentransfer
Mehrsprachiges Personal
Pool für Erwachsene
Rollstuhlgerecht
Sauna
SB-Wäscherei
Wäscheservice
Whirlpool
Mehr anzeigen
Ausstattung der Zimmer
Klimaanlage
Kühlschrank im Zimmer
Mikrowelle
Kochnische
Nichtraucherzimmer
Suiten
Gut zu wissen
HOTELSTIL
Reizend
Mittelklasse
HOTELKLASSIFIZIERUNG

Standort

Vollbild
87Vieles gut zu Fuß erreichbar
Bewertung: 87 von 100
81Restaurantsin einer Entfernung von maximal 0.5 km
35Sehenswürdigkeitenin einer Entfernung von maximal 0.5 km
775Bewertungen
220Fragen & Antworten
1Zimmertipp
Bewertungen von Reisenden
  • 473
  • 232
  • 47
  • 13
  • 10
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Weitere Sprachen
  • Filtern
  • Deutsch
Leider ging schon der Start im Hotel ziemlich in die Hose, weil das Zimmer in der gebuchten und bereits bezahlten Kategorie nicht frei war und man uns eine niedrigere Kategorie als gleichwertig verkaufen wollte. Erst nach massiver Beschwerde einigten wir uns dann darauf eine
Mehr lesen
Antwort von Servatur, Director de Relaciones con Clientes im Servatur Casablanca
Beantwortet: 23. Mai 2018
Dear Andreas S, First of all we would like to thank you for taking the time to share your experience at Servatur Casablanca. For us, it is really important to receive feedback from our guests so that we can continue to improve and solve the possible problems encountered. We were very sorry that the room booked was not available from the beginning. This is certainly not the quality of service we want to provide to our guests. We hope that the compensation we offered you was to your liking. Rest assured that we will study the case to prevent it from happening again. Regarding the noise in the area of Puerto Rico, we would like to take this opportunity to remind that the doors of the terraces of all the rooms are totally soundproof. It might help if you decide to visit us again in the future. Unfortunately, there is little more we can do with the noise generated by other establishments, although we work hard to make Servatur Casablanca a quiet place (for example, being Adults Only). As for the comments on the breakfast and coffee, we will also look into the implementation of possible improvements. We would also like to take this opportunity to remind you that we do not only have the BBQ Buffet on Mondays. Our restaurant The Club has a magnificent a la carte dinner the rest of the days and an excellent and exclusive gala dinner on Thursdays with a delicious tasting menu. We hope to be able to count on you again so that you have the opportunity to try the other varieties of dinners we offer. But not only do we hope to have you back for that, we would also like to have the opportunity to improve your overall experience with us and make sure you have a great stay. Therefore, remember that we are always available at casablanca@servatur.com to read any other suggestions or even requests you may have for the future. Warm regards from Gran Canaria, Servatur Casablanca
Mehr lesen
Sehr schönes modernes und ruhiges Hotel,tolle Zimmer sehr gutes Essen. Das Hotel ist nicht zu groß. Sehr freundliches Personal. Sehr schöne Aussicht. Ein größes Plus, ich bin in der Nacht angereist und im Kühlschrank im Zimmer stand Essen bereit und eine Flasche Wein zur
Mehr lesen
Antwort von pilarderada, Guest Relations Manager im Servatur Casablanca
Beantwortet: 1. Aug. 2017
Dear user, Thank you so much for writing a review and rating your stay at Servatur Casablanca. We really appreciate your kind words regarding our facilities. Not being a very big hotel, helps us to provide a professional but at the same time familiar and friendly treatment by our staff to spend lovely holidays. We are happy to see that you liked the rooms and the tranquility of Servatur Casablanca, as well as the brilliant views of the valley of Puerto Rico. It is great that you also liked the fact of having the cold dinner ready when you checked in, as it means that you enjoyed your stay from the very beginning. We are really looking forward to see you again. Remember that you can contact us via email at casablanca@servatur.com at any moment you might need. We will be delighted to help you. Warm regards, Servatur Casablanca
Mehr lesen
+1
Wir haben hier zwei schöne Wochen verbracht. Die Zimmer war sehr schön und sauber.Sehr gute Ausstattung und schönen Ausblick auf Puerto Rico. Service sehr aufmerksam und freundlich. Pool und Poolbar super. Wenn mann mehr Luxus haben möchte, kann mann ein Zimmer mit eigenem
Mehr lesen
Antwort von pilarderada, Guest Relations Manager im Servatur Casablanca
Beantwortet: 30. März 2017
Dear Mr. Darius G, First at all, we would like to thank you for having chosen Servatur Casablanca to spend your holidays. It is a delight for us to read such a good review from one of our guests. As you have mentioned, the attention to the detail in all what our employees do is one of the things we are proudest about. They strive daily so we can reach what we aim for: your maximum satisfaction during your holidays, and, if there is something they can do to help you, rest assured, they do their best. The spectacular views of the whole valley of Puerto Rico that you have from the balconies of your room, or even from the solarium on the top floor, is something that makes your experience unique. Concerning your words for the gym and the food quality, we have taken notes of all your comments and we will look into this matter. Knowing the opinion of our guests is the best for us because it allows us to realize in which points we can keep improving to offer you an excellent service. For your next visit to the magical island of Gran Canaria, do not forget to contact us at casablanca@servatur.com so we can inform you of the different options that you have by staying with us. We recommend you to spend a lovely holiday in our privileged Junior Suite Superior with a jacuzzi on the balcony. Wishing you to come back! Warm regards, Servatur Casablanca
Mehr lesen
Diese Bewertungen wurden maschinell aus dem Englischen übersetzt. Maschinelle Übersetzungen anzeigen?
Wir waren hier für 4 Nächte. Bei der Ankunft ein kostenloses Getränk gegeben. Buchte ein Junior Suite Superior es war ausgezeichnet. Der Balkon war riesig und bot 2 Sonnenliegen, Tischstühle, Sonnenschirm und einen Whirlpool / Whirlpool. Zimmerservice über eine App bestellt,
Mehr lesen
Wirklich genossen unseren Urlaub - sengendes Wetter - zu heiß auf dem Balkon, aber Ecke Whirlpool half. Gutes Frühstück mit Ausnahme von übertriebenem Speck und manchmal auch Würstchen. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Die einzige Enttäuschung war der nächtliche
Mehr lesen
Zurück
hi how much is it to book private taxi to get to hotel from airport
Hi about 60 euro’s, it will take roughly 40 minutes
1 Stimme
Alle Antworten anzeigen
What toiletries are included in the room? Are beach towels provided? Thanks :)
Beach towels are provided, toiletries consists of toothpaste toothbrush,soap, shower gel, body wash and body lotion but still take your own as these are small apart from shower gel.
0 Stimmen
Hi Do all rooms come with a balcony, sun facing and with sun loungers please?
No a normal junior suite comes with table and chairs only , sun comes round about 10.30 am till dusk, but you could always use the roof top area lovely and quiet with showers to. And a nice drinking area at evening times with a great view.
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Don't worry about your stay in Casablanca, toiletries, beds are one of the best for comfort. towels for sun loungers are supplied, there's no early morning dash for loungers,mogan can be accessed by bus a short walk down to bus station about 15 mins ferry to mogan is a twenty minute walk away down at the marina, about €13 . Hope this helps.
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Hi there was no noise or disruption when we were there at Christmas. It’s the opposite way from the hotel to the harbour and main centre so we found it didn’t impact at all. Jenny
1 Stimme
Alle Antworten anzeigen
ZurückWeiter
12345644
"Zimmer mit der Endnummer 7 bis 14"
PREISSPANNE
$ 73 - $ 184 (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
STANDORT
SpanienKanarische InselnGran CanariaPuerto Rico
ANZAHL DER ZIMMER
97
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?

Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können.

Ihren Eintrag beanspruchen