Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nutzer (380)
Zimmer und Suite (105)
Speisesaal (74)

Nähere Informationen

Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Zimmerservice
Kostenlose Parkplätze
Restaurant
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Bar/Lounge
Babysitting
Bankettsaal
Chemische Reinigung
Frühstück verfügbar
Konferenzräume
Mehrsprachiges Personal
Nichtraucherhotel
Rollstuhlgerecht
Tagungsräume
Wäscheservice
Mehr anzeigen
Ausstattung der Zimmer
Klimaanlage
Familienzimmer
Nichtraucherzimmer
Suiten
Gut zu wissen
HOTELSTIL
Schöne Aussicht
HOTELKLASSIFIZIERUNG
773Bewertungen
449Fotos
5Fragen & Antworten
0Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 324
  • 212
  • 122
  • 77
  • 38
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Weitere Sprachen
  • Filtern
  • Deutsch
Diese Bewertungen wurden maschinell aus dem Englischen übersetzt. Maschinelle Übersetzungen anzeigen?
Wir haben gerade 3 Tage hier für ein Team Meeting. Toller Ort, tolle Lage, gute Einrichtungen und aufmerksames Team. Das Hotel hat viel Charakter, aber auch einer modernen Note. Gutes WiFi, lecker Catering und hellen Zimmer sorgen für eine gute Konferenz Ambiente. Meine einzige
Mehr lesen
Wir wurden nicht darüber informiert, dass wir hatten 'Gartenzimmern' die waren einige Entfernung vom Hotel und hatten ein "Motel" Aussehen. Der innere Teil der Zimmer war recht gut ausgestattet mit einem bequemen Bett und Badezimmer. außen allerdings war müde, ungepflegt und
Mehr lesen
Ein wunderschönes Gebäude und die Anlagen müssen dringend umfassende Pflege, zusammen mit einfach Gastfreundschaft Training für einige der Angestellten. Positive ist zu vermerken Duty Manager, der ausgezeichnet am Abend versuchten viele Probleme zu lösen, fantastisch warmes
Mehr lesen
Meine Tochter war am Samstag geheiratet und der Empfang war in Stoke Place. Der Service und die Liebe zum Detail von allen Angestellten war einwandfrei. Die Kanapees, die 3 Gänge Menü für 80 Personen und das Frühstück am nächsten Morgen war für die 50 Personen, waren alle
Mehr lesen
Die Anlage ist wunderschön, Eingang Personal war sehr hilfsbereit und hat uns freundlich begrüßt. Sobald Sie auf dem Tisch am Kellner war bemüht zu hart und nicht auf eine gute Art. Das Essen war sehr durchschnittlich und hätte noch viel besser. Der Tee war nicht sehr schön
Mehr lesen
Zurück
Albenkategorien
Alle FotosNutzerZimmer und SuiteSpeisesaalPool und StrandBusinessbereich und Veranstaltungsräume
Vom Management bereitgestelltes FotoStoke Place
Guest room
Vom Management bereitgestelltes FotoStoke Place
Guest room
Vom Management bereitgestelltes FotoStoke Place
Guest room
Vom Management bereitgestelltes FotoStoke Place
Suite
Vom Management bereitgestelltes FotoStoke Place
Guest room
ZurückWeiter
12345621
Are the rooms in the gatehouse part of the hotel nicer than than the main house.
Unfortunately I didn’t go into one of these but from the outside they looked lovely.
1 Stimme
Alle Antworten anzeigen
Hi there , can you please let me know if all your rooms have now been refurbished
All rooms in the hotel have been refurbished within the last 5 years, however we are currently 1 year into a major refurbishment of the entire property, both house and grounds. To date, the first stage of the public areas are almost now complete (the most disruptive part!), with only minor work still to be completed by the end of August. The majority of the main house bedrooms are in excellent repair and decoration, with some freshened within the last 2 years. This nevertheless will be the second stage of the project, with all bedrooms redesigned and refurbished regardless. The garden rooms and lodge rooms are part of this planning, as they do now require the most work. Do come and see us in the meantime, I am certain you will be disappointed! Adam Salter General Manager
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Your response is factually incorrect. At no point did I meet or speak to your Hotel Manager. I did not receive a bottle of champagne. I note the dietary issues were not mentioned either. Nor the no show of the ordered newspaper. I believed the purpose of Reviews on Trip Advisor was for the benefit of all, including the hotel management to improve the hotel for their guests. I'm happy to read refurbishment is planned and the grounds, which much of is very pleasant. I do suggest that you obtain correct facts before responding in such a way in future. I'm sorry that this response has not endeared me to returning anymore than before. Adam S, General Manager at Stoke Place, responded to this review, 2 days ago Dear Mrs Wedge Thank you for your review, and I am sorry that you did not enjoy your stay with us, despite a wonderful wedding weekend. I fully appreciate that you encountered several issues during your visit, including the problem with hot water on one morning; as you rightly say, this was resolved as soon as possible by our maintenance team, however I do apologize for the inconvenience caused. I am aware that my Hotel Manager introduced himself and spoke to you on several occasions over the weekend to assuage and resolve your concerns, and also left you a bottle of champagne with our compliments as a small gesture. It is therefore disappointing that you felt it necessary to leave further feedback on a public forum, as we would always rather have the opportunity to speak to our guests directly, thereby ensuring complete satisfaction prior to their departure from Stoke Place, no matter the nature of the stay. It is in this manner that we are able to act upon constructive criticism in the long term. With regard to the refurbishment of the property, the first stage of this major project begins on 1st August taking in all public areas, and beginning with the main reception. During the refurbishment, our guests will see very little disruption to normal service and facility, however once this initial stage is completed at the end of August, it will result in a stunning new entrance, entirely restored and in keeping with the features of the 17th century Queen Anne house, complemented by open fires and some beautiful antique furniture, as well as a new destination restaurant. The re-invigoration of Stoke Place, and its Capability Brown designed grounds over the coming years is tremendously exciting, and will ensure that this historic property continues to offer a up to date, memorable, and outstanding guest experience in the time to come. Kind regards Adam Salter General Manager
Can you tell me if you are within walking distance of any village/pubs etc?
Yes, The Red Lion at Stoke Poges does excellent food. Good service too and a lot cheaper than the hotel. Turn right out of main gate and it's a short walk along the road. Pub will be on your left.
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Do your rooms have hair dryers in them?
Hi Gina, apologies for taking long to come back to you. Yes our rooms have hair dryers. Let us know if there is anything else we can do to help. Best regards, Ines
0 Stimmen
PREISSPANNE
$ 104 - $ 175 (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
AUCH BEKANNT ALS
stoke place hotel stoke pogesstoke place pogesstoke place hotel poges
STANDORT
Vereinigtes KönigreichEnglandStoke Poges
ANZAHL DER ZIMMER
39
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?

Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können.

Ihren Eintrag beanspruchen