Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

La Demba Art-Hotel

Nutzer (103)
Zimmer und Suite (45)
Speisesaal (17)
Zertifikat für Exzellenz

Nähere Informationen

Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Zertifikat für Exzellenz
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Kostenlose Parkplätze
Restaurant
Bar/Lounge
Zimmerservice
Frühstück verfügbar
Mehrsprachiges Personal
Nichtraucherhotel
Öffentliches WLAN
Rollstuhlgerecht
Mehr anzeigen
Ausstattung der Zimmer
Klimaanlage
Barrierefreie Zimmer
Familienzimmer
Nichtraucherzimmer
Suiten
Gut zu wissen
HOTELSTIL
Skurrile Hotels
HOTELKLASSIFIZIERUNG
167Bewertungen
1Frage & Antwort
1Zimmertipp
Bewertungen von Reisenden
  • 147
  • 13
  • 2
  • 2
  • 3
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Weitere Sprachen
  • Filtern
  • Deutsch
Das wunderschön gestaltete Haus ist ein optimaler Ausgangspunkt für Ausflüge in die Pyrenäen oder die nahe Umgebung. Das Hotel ist eine Augenweide, geführt von Jota, die sofort auf alle Bedürfnisse eingeht. Das Frühstück wird serviert am Tisch, alles frisch zubereitet,
Mehr lesen
+1
Ein unerwartetes Kleinod am südlichen Rande der Pyrenäen: Das La Demba Ein Paar aus Barcelona verwirklicht seinen Lebenstraum und verbindet Kunst, Architektur und feinste Küche an diesem besonderen Ort. Die Leidenschaft der Gastgeber Jota und Josep spiegelt sich in allen
Mehr lesen
+1
Dieses Hotel war unserer Meinung nach einfach nur ein Traum. Eine kleine Anlage mit nur 10 Zimmern, ein toller, stylischer Mix aus Alt und Neu, viele Kunsterlebnisse (verspielt und nicht aufgesetzt), absolut fantastisches Essen, eine wunderbar ruhige Umgebung - unkonventionell
Mehr lesen
Als Hotel endlich mal was anderes. Top Design und tolle Idee. Leider sind es die vielen Kleinigkeiten, die uns letzlich den Aufenthalt verdorben haben: - am Check-In kein Personal, ca. 5 min Wartezeit (ebenso bei Check-Out) - die einzige Dame, die englisch konnte, kannte
Mehr lesen
Antwort von LaDemba, Propietario im La Demba Art-Hotel
Beantwortet: 2. Juni 2015
Dear Marco, First of all, thank you for your review, which allows us to detect and correct our flaws. We truly regret that in your short stay in our hotel you didn’t get to understand our philosophy; La Demba is a small hotel that favors a close relationship with our customers. Front desk: It is true that we don’t have always someone at reception, as we only have 10 rooms and our staff has to carry out multiple tasks. So far nobody has felt unattended for waiting five minutes. Usually while guests wait, they also enjoy discovering the nooks of our establishment. We notice that was not your case, so we regret the loss of five minutes of your time. Dinner: The waiter who assisted you, who speaks English perfectly as it’s her mother tongue, struggled to understand your demands, since none of them fit into our way of proceeding: we do have wine glasses, but we do not open any bottle from the menu to serve a single drink. We have a full vegetarian menu, so we don’t know the reason why you didn’t order it. After dinner you requested a glass of one of the most expensive gins we have in the bar (Nordes), double load, which made it even more expensive. You could have chosen a more conventional gin if you desired a less expensive drink. We also regret that you didn’t like the timing of our restaurant. It is true that it is often intentionally slow, no matter the number of guests, as we consider that eating with a good company in an environment must be done slowly and savoring the dishes. In our daily lives normally we eat in haste, so we believe that on holidays we deserve to enjoy relaxed, long meals. We are sorry we were also wrong in this decision, although you could have mentioned that you wanted a quick meal and we had done everything possible to satisfy you. Housekeeping: Regarding our rooms, we gave you the chance to choose among three different rooms as a courtesy. We apologize if one of them had traces of the former occupant in the mirror, we can assure you we always put a lot of care into cleaning. It’s good you have warned us about that musty smell, because we are not aware of it and for now anyone had complained. Breakfast: We are not supporters of buffets, we prefer freshly cooked food; to peel the fruit when you are about to eat it, to prepare the bread with tomato instantly, juice to be consumed and so... We have a wide variety of products for breakfast, which we consider the most special meal of the day. Our guests can have: eggs cooked to order with or without bacon, local sausages and salami, local cheeses, bread with tomato, yoghurt with seasonal fruits, muesli, toast with butter and honey or homemade jams made by us, croissants, homemade muffins, coffee, tea, fresh juices and ecological orange juice... However there isn’t a large table with all the products, because it's “a la carte” breakfast; you choose whatever you desire from the list mentioned above and we prepare it immediately. We do so to improve the quality of what is to be consumed and to reduce food waste... although you see it as mismanagement and an inconvenience. And you are right; we offer real bread, not that crispy and wobbly bread from some bakeries that it is totally artificial. We serve bread from a bakery in Barbastro they bake it in a wood oven. It is a wealthy and healthy bread. At breakfast we toast the bread from previous day, because the one from the same day is too soft to be roasted. And with regard to breakfast time, we officially begin breakfast from 9 am, but if any of our customers wishes to eat breakfast before they just need to tell us and we will serve it whenever they want. Once again we believe this was a lack of communication. We regret that all these complaints expressed on this review didn’t come to light during your stay, so we could have tried to fix it. Now we can only say that we regret you didn’t fully enjoy your stay and we are very sorry that left with such an unpleasant feeling. We will take note of everything you told us, so we won’t make these mistakes with future guests. Best regards Josep & Jota
Mehr lesen
Wir haben eine wunderschöne Woche in dem künstlerischen Hotel verbracht. Die Menschen dort sind äusserst freundlich und zuvorkommend, die Zimmer gross, sehr ruhig und geschmackvoll eingerichtet (jedes der 10 Zimmer wurde von einem anderen Kunstler entworfen und gestaltet), mit
Mehr lesen
Antwort von LaDemba, Gerente im La Demba Art-Hotel
Beantwortet: 20. Mai 2014
Sehr geehrter Ursel, It was our pleasure to host you. We are happy to read how much you enjoyed our great little hotel and it's KM.0 restaurant. Thanks for visiting La Demba. We hope to see you back soon! Jota and Josep
Mehr lesen
Zurück
¿Cuál es el precio orientativo de un menú de degustación?
"Jedes Zimmer ist anders gestaltet. Wer sich nicht überraschen lassen will, kann sich die Photos auf der Webseite von La Demba ansehen."
PREISSPANNE
$ 90 - $ 149 (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
STANDORT
SpanienAragónProvinz HuescaAbizanda
ANZAHL DER ZIMMER
10
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?

Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können.

Ihren Eintrag beanspruchen