Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Citrus Hotel Johor Bahru by Compass Hospitality

Nutzer (727)
360
Panoramen (13)
Zimmer und Suite (467)

Nähere Informationen

Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Restaurant
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Frühstück verfügbar
Konferenzräume
Mehrsprachiges Personal
Nichtraucherhotel
Öffentliches WLAN
Ausstattung der Zimmer
Klimaanlage
Familienzimmer
Nichtraucherzimmer
Raucherzimmer verfügbar
Gut zu wissen
HOTELSTIL
Zentral gelegen
HOTELKLASSIFIZIERUNG
1’043Bewertungen
21Fragen & Antworten
1Zimmertipp
Bewertungen von Reisenden
  • 182
  • 351
  • 301
  • 124
  • 85
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Weitere Sprachen
  • Filtern
  • Deutsch
Die Zimmer sind leider nicht sehr sauber und die Dusche voller Schimmel. Nachts ist es sehr laut - Baustellenlärm. Die Lage dafür top! Das Einkaufszentrum ist gleich nebenan. Ebenfalls gleich um die Ecke gibt es eine wirklich gute Fussmassage - open air
Mehr lesen
Antwort von LJF73, General Manager im Citrus Hotel Johor Bahru by Compass Hospitality
Beantwortet: 2. Sep. 2016
Dear M7020RZclaudiaf We sincerely apologise for the related issues mentioned Unfortunately, there is no way to of recreating the past or reversing the unpleasant incident stay you have experienced. However, we can assure you that we value your feedback and has been utilised to improve our services Once again, thank you for your valued patronage, from us at CHJB, we look forward to welcoming you please call CHJB and ask for me and we will assist you in any ways to make it better. Yours Sincerely Warm Regards TQ Stieve Aron General Manager
Mehr lesen
+1
Hotel: Als erstes sieht man am Empfang eine Tafel mit 5,1 Sternen von 6 laut HolidayCheck. Na das muß ja fast ein Superhotel sein! Wie ich jetzt (Dez. 2014) hier sehe auf der Grundlage von einer aktuellen Bewertung. Der Lobbybereich ist eher klein. Hier werden auch die
Mehr lesen
Bewertung gesammelt in Zusammenarbeit mit diesem Hotel
Antwort von LJF73, General Manager im Citrus Hotel Johor Bahru by Compass Hospitality
Beantwortet: 28. Feb. 2015
Dear superski1, Thank you for the stay and patronage and the most valuable words of a traveler shared experience and a very detailed Review: HOTEL | LOCATION |SERVICE | RESTAURANT | OTHER | ROOM – all related issues will be seriously looked into and ensure that is is fixed and continue to monitor and while we strive to maintain the highest customer satisfaction standards, monitoring our effectiveness can be a challenge at times. We welcome reviews and feedback's such as yours as they indicate areas where we can further improve With your words we will continue in our improvement efforts to provide excellent service and also on the same note of the products to our guests. As a valuable guest you and a well traveler one your comfort and pleasant stay is utmost important to us all here at CHJB. Please call CHJB and ask for me and we will assist you in anyways to make it better. Once again we sincerely thank you for your valued patronage, from all of us at CHJB we look forward to welcoming you again. Yours Sincerely Warm Regards TQ Stieve Aron General Manager
Mehr lesen
Kleine (Standard-)Zimmer, ca. 3 m x 3,5 m + kein Tisch + keine Kofferablage + auch die ganze Nacht laut weil zu belebter Straße gelegen + Klospülung muß rund 30 s gehalten werden + kein Strom im Bad + hunderte zwar kleiner aber emsiger Ameisen im Zimmer + für Bewohner eines
Mehr lesen
Wer nicht unbedingt gezwungen ist, in JB zu nächtigen, sollte die schmutzige Stadt und deren heruntergekommenen Hotels meiden. Besser gleich (ins zwar teurere, aber bedeutend saubere und gepflegtere) Singapur gehen. In JB hat man immer den Eindruck, über den Tisch gezogen zu
Mehr lesen
Antwort von LJF73, General Manager im Citrus Hotel Johor Bahru by Compass Hospitality
Beantwortet: 9. Okt. 2014
TRANSLATION: • "Better make a big bow around Johor Bahru ....!" 2 Jan 2013 • A TripAdvisor Member • Who is not necessarily forced to spend the night in JB should avoid the dirty city and its seedy hotels. Better yet go (although the more expensive, but much cleaner and gepflegtere) Singapore. In JB one always has the impression of being ripped off (which is not typical of Malaysia), but these border towns are dependent on all over the world so ....... If you want to cross the border, must ever on what time of day is einrechnen hours. Taxi from JB to Singapore (Changi Airport) costs 90 Sin $ !!! Since it can not deal with the Mafia. We stayed at Citrus Hotel ........ absolutely not recommended! Other hochklassigere hotels have also come in the years .... Dear Besser einen grossen Bogen um Johor Bahru machen....!” Thank You for the feedback with regards to JB and the Hotel as for the outside environmental related issues it is beyond the Hotel Control but be rest assured we will also on our part try to pass the negative experience to the proper department and as for the hotel we will surely take note and make the improvements and we hope to welcome you again to to CHJB to give us a better opportunity to serve you better and we will want to erase your bad experience and replace with our Truly Malaysia Hospitality. Once again, thank you for taking the time to write in the trip advisor Yours Sincerely Warm Regards TQ Stieve Aron General Manager
Mehr lesen
Diese Bewertungen wurden maschinell aus dem Englischen übersetzt. Maschinelle Übersetzungen anzeigen?
Das Hotel liegt strategisch neben JB City Square und JB Sentral. (Bus Terminal) . Sauberes Zimmer mit einem großen Doppelbett, einem an der Wand montierten Flachbild-TV, Minikühlschrank. Warme und kalte Dusche. Frühstücksbuffet. Das Personal stand heraus mit super Service von
Mehr lesen
Zurück
Hi, would like to know how the parking facilities is like at this hotel?
Hi Paula I don’t think there are parking lots in the hotel itself. I saw lots of cars parked infront of the hotel. Perhaps you can call the Citrus Hotel where is the most and safest place for you to park yr car. Thank you and have a great day.
1 Stimme
Alle Antworten anzeigen
would this hotel allow my luggages to be kept here after I check out? I plan to take it on the evening.
Yes, I saw some guests ask them to keep the luggages and they have a room behide reception to keep. :)
2 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Qualitycheck2013. What is the quick way Citrus to JB CIQ ?
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
hotel area have a laundry ?
Plenty of laundry shop nearby.. receptionist is quite helpful
1 Stimme
Alle Antworten anzeigen
ZurückWeiter
12345
"Johor Bahru bietet nichts und sollte gemieden werden."
PREISSPANNE
$ 21 - $ 44 (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
STANDORT
MalaysiaJohorJohor Bahru DistrictJohor Bahru
ANZAHL DER ZIMMER
125
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?

Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können.

Ihren Eintrag beanspruchen