Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Westin Dragonara Resort, Malta

Nutzer (2045)
360
Panoramen (17)
Zimmer und Suite (543)

Nähere Informationen

Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Travellers' Choice Gewinner 2019
Zertifikat für Exzellenz
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Pool
Restaurant
Zimmerservice
Fitnesscenter mit Trainingsraum
Kostenlose Parkplätze
Bar/Lounge
Kostenloses Internet
Spa
Aktivitäten für Kinder (kinder-/familienfreundlich)
Außenpool
Babysitting
Bankettsaal
Beheizter Swimmingpool
Chemische Reinigung
Concierge
Flughafentransfer
Frühstück verfügbar
Geschäftszentrum mit Internetzugang
Haustiere erlaubt (tierfreundlich)
Innenpool
Kasino und Glücksspiel
Konferenzräume
Kostenpflichtiges Internet
Kostenpflichtiges WLAN
Mehrsprachiges Personal
Nichtraucherhotel
Rollstuhlgerecht
Sauna
Tagungsräume
Tennisplatz
Wäscheservice
Whirlpool
Mehr anzeigen
Ausstattung der Zimmer
Klimaanlage
Kühlschrank im Zimmer
Minibar
Barrierefreie Zimmer
Familienzimmer
Nichtraucherzimmer
Suiten
Gut zu wissen
HOTELSTIL
Schöne Aussicht
Blick auf den Ozean
HOTELKLASSIFIZIERUNG
Hotel-Links
Besuchen Sie die Hotel-Website.
Aktionsangebot:Für mehr Details bitte hier klicken
Hotelangebote

Standort

Vollbild
96Sehr viel gut zu Fuß erreichbar
Bewertung: 96 von 100
136Restaurantsin einer Entfernung von maximal 0.5 km
27Sehenswürdigkeitenin einer Entfernung von maximal 0.5 km
3’933Bewertungen
127Fragen & Antworten
21Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 2’476
  • 1’018
  • 267
  • 108
  • 65
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Weitere Sprachen
  • Filtern
  • Deutsch
Generell ein gutes Hotel, allerdings nicht das beste 5 Sterne Hotel in dem ich je war. Zimmer und Essen waren gut, waren meistens in der Lounge, sowie auch die Anlage ist ok. Allerdings überall Baulärm, da neben an erweitert wird, aber auch die siebte Etage. Absolut nicht 5
Mehr lesen
Personal ist stets bemüht, aber teilweise nicht geschult. Service im Vergleich zu anderen 5* Hotels eher unter dem Durchschnitt (keinen Valet Service, Gepäck selber ins Zimmer tragen,...). Frühstück ist sehr reichhaltig. Zimmer wurden teilweise und dies ist sehr gut so. Ausblick
Mehr lesen
Antwort von augustinassukys, Guest Relations Manager im The Westin Dragonara Resort, Malta
Beantwortet: vor einer Woche
Dear David85_CH, Thank you for taking your time to provide us with your feedback on TripAdvisor. We are really sorry to hear your stay with us was not as memorable as you would have expected. We thank you for your comments regarding our staff and our bedrooms. Indeed, we can enjoy one of the best location on the Island. I have shared your feedback with relative departments for the immediate action. Here at the Westin, we pride ourselves in providing an excellent service to all our guests and we understand we did not live up to your expectation on this occasion. Once again, please accept our sincerest apologies. We do hope we can welcome you back soon in our resort. Please do not hesitate to contact me or any of my colleagues if you plan a return visit so we could ensure you have a memorable stay with us. Sincerely, Augustinas Sukys Guest Relations Manager
Mehr lesen
Leider hat sich das Westin sehr negativ entwickelt und die Kundenorientierung ist durch das auffällig mangelhaft engagierte Management völlig verloren gegangen. Obwohl wir zum 7. Mal in diesem Hotel waren, war mehrere Wochen vor Anreise eine Reservierung eines Zimmers nicht
Mehr lesen
Antwort von augustinassukys, Guest Relations Manager im The Westin Dragonara Resort, Malta
Beantwortet: 23. Jan. 2019
Dear JuergenDeutschland, Thank you for taking your time to provide us with your feedback on TripAdvisor. We are very sorry to hear that your stay was so negatively impacted by car rental experience. Moreover, as we have address it during our communication at the hotel and on the other feedback platforms, please accept our sincerest apologies. I would like to ensure you that we do have a Guest Relations Manager on Property who is the representative of the whole senior management team in our Hotel. I do remember meeting you upon your check in and also on a few occasions throughout your stay, also with a letter. You have stayed in our beautiful Tower Room, which is located directly in front of the sea and it is one of the most sought after rooms in our resort, unfortunately, the same, but different style room category was not available upon your check in, as we only have a very limited amount of these beautiful Tower Rooms. The room you have stayed in is a classical design Tower Room. We can see from your booking that our reservation team have informed you of that during the booking process. In regards to the car hire, we use a third party company with which we are working for numerous years and always get positive guest feedback. We can only accommodate a booking of a car and we are not involved in any further process once the phone call is placed. It is solely between the car rental company and the client and the documents that hey require is again their own policy. From what he have determined, the car was late 20mins because the driver who was delivering a car, went to the wrong location. Nevertheless, we do apologize that that has caused you an inconvenience for your day trip. We are sorry that your stay was so negatively impacted by your above comments. Here at The Westin, we pride ourselves in providing an excellent service to all our guests and ensuring they have a relaxing and rejuvenating stay with us. Regretfully, we understand that you have chosen a different accommodation provider for your next trip to Malta, however we wish you a comfortable stay. Sincerely, Augustinas Sukys Guest Relations Manager
Mehr lesen
Hatten kurzfristig einen Flug nach Malta gebucht. Auf Expedia sind wir dann auf dieses Hotel aufmerksam geworden. Bei unserer Ankunft wurden wir herzlichst empfangen. Wir bekamen sofort Zugang zu unserem gebuchten Zimmer mit Meerblick. Das Zimmer war wunderschön eingerichtet
Mehr lesen
Wir waren im Rahmen einer Tagung mit 120 Gästen in diesem Hotel. Prinzipiell schön gelegen, direkt am Meer und bis auf wenige Ausfälle (Dame an der Rezeption) sehr nett, aber definitiv keine 5 Sterne wert. Die Klimaanlage im Zimmer war so laut, dass an Schlaf nicht zu denken
Mehr lesen
Zurück
How much is the wifi per day?
Dear 906tiffan... Thank you for your question. WiFi is complimentary to all Marriott Bonvoy members. You can enroll at our Front Office free of charge upon check in or do it online at marriott website As a member you will instantly get free wifi. Also, the next time you book via marriott website you can get special member rates and start collecting and redeeming points in any of the 7000 Marriott properties globally. We look forward to welcome you to our resort. Sincerely, Augustinas Sukys Guest Relations Manager
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Does anyone know when the renovations will be finished , are all rooms being refurbished ?
Dear 901carol, Thank you for your question. At Westin we always strive to provide the highest level of service and product to all our guests. Which is why we always update our offerings and the product itself to ensure our guests have a memorable stay with us. Our renovation of the executive and club bedrooms is near the end and there will be no works going on during the summer season. We look forward to welcome you to our resort. Sincerely, Augustinas Sukys Guest Relations Manager
2 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Can someone please tell me if there are any facilities in resort for a 2 year old?
I can’t speak on the interior space but there is an outdoor kiddie pool (12” or so deep) located about a 5-7 min walk from the main pool. That pool area also has food service, it’s own separate restrooms and a partially covered area if the umbrella chairs don’t give you enough cover from the sun. If you can get access to the exec lounge, it’s s nice place to take your child for a break from the midday sun-they have strong AC as well as free juices, drinks and snacks.
1 Stimme
Alle Antworten anzeigen
Can someone please tell me if there are any facilities in resort for a 2 year old?
Yes there is a play area. There is also a place called Funland which is 2 mins away on foot
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Dear Alegigha, Thank you for your question. Yes, we do have Westin Family Club and all children over the age of 3 can attend, but booking is essential. You can make a booking on your check in. We have Westin Fitness Studio that includes gym, indoor pool and Jacuzzi. SPA center is available too. We look forward to Welcome you soon Sincerely, Augustinas Guest Relations Manager
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
ZurückWeiter
12345626
"Nehmen Sie ein anderes Hotel"
"Möglichst hoch, ggf. Turmzimmer"
"oberen Etagen mit Meerblick"
"Nicht Zimmmer 215"
"Ein Zimmer in einer oberen Etage mit Sicht zum Meer."
ZurückWeiter
12345
PREISSPANNE
$ 190 - $ 401 (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
AUCH BEKANNT ALS
the westin dragonara resort, malta hotel saint julian`swestin dragonara resort maltawestin dragonara hotel maltadragonara resort maltawestin saint julian'ssaint julian's westinwestin dragonara malta
STANDORT
MaltaMaltaSan Ġiljan
ANZAHL DER ZIMMER
340
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?

Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können.

Ihren Eintrag beanspruchen