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Nutzer (128)
Zimmer und Suite (99)
Speisesaal (18)

Nähere Informationen

Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Mehrsprachiges Personal
Nichtraucherhotel
SB-Wäscherei
Wäscheservice
Ausstattung der Zimmer
Klimaanlage
Kochnische
Kühlschrank im Zimmer
Mikrowelle
Nichtraucherzimmer
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Ruhig
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HOTELKLASSIFIZIERUNG

Standort

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100Sehr viel gut zu Fuß erreichbar
Bewertung: 100 von 100
143Restaurantsin einer Entfernung von maximal 0.5 km
14Sehenswürdigkeitenin einer Entfernung von maximal 0.5 km
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1 Harrington Gardens South Kensington, London SW7 4JJ England
Name/Adresse in Ortssprache
Wegbeschreibung
Flughafen London City16 km
Flughafen Heathrow19 km
Gloucester Road3 Min.
Earl's Court11 Min.
Stadtviertel
South Kensington
Die Reihen der mit Efeu bewachsenen, weiß gestrichenen Herrenhäuser, die an das Musical Mary Poppins erinnern, sowie die ruhigen Gartenanlagen lassen den Charme von South Kensington schnell erkennen. Und dank der Nähe zu Sehenswürdigkeiten wie Hyde Park, Holland Park, Kensington Gardens und dem besonders kinderfreundlichen und weitgehend kostenlosen Museumsviertel – von den noch bekannteren Sehenswürdigkeiten wie der Royal Albert Hall ganz zu schweigen – lässt sich dieser Charme auch wunderbar genießen. Nicht zuletzt wegen seines einladenden und kosmopolitischen Flairs, seiner Reserviertheit und dem Charakter eines Wohnviertels ist South Kensington bei Besuchern so beliebt.
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Bewertungen von Reisenden
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Wir waren zum Kurztrip in London und wollten eine zentrale Lage, gute Ausstattung. Das haben wir hier angetroffen. Die Rezeption hat unsere Angelegenheiten gut erledigt (besorgen von Tickets), Zimmer war sauber. Es liegt unweit von Lokalen und der City.
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Schönes und gepflegtes Apartment-Hotel. Freundliches Personal. Verkehrsanbindung sehr gut. Einkaufsmöglichkeiten und gute Restaurants gleich in der Nähe. Sehr ruhig gelegen. Negativ war - die Matratze war eine Katastrophe, weich und durch gelegen.
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Wir waren mit der Familie für 3 Nächte im 5 Stock in einem 2 Bett Apartment. Morgendlicher Blick über die Dächer von London bei Sonnenschein war nett. Die Lage zur U Bahn, Mini Tesco und einiger Restaurants ist gut bis sehr gut. Morgendlich ein Kaffee Latte vom Café Novum mit
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Antwort von MatthewBrooks, General Manager im The Harrington
Beantwortet: 13. Feb. 2014
I am delighted to know that these guests so enjoyed their stay with us and the details given will be very helpful to other clients thinking of stay with us. I am sorry not to be able to reply in German but feedback given in languages other than English is, of course, particularly helpful and welcome. We very much look forward to welcoming these guests back to The Harrington again soon.
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Wir haben dieses Apartment über "Central London Apartments" gebucht. Auf deren Seite sieht man eine Anzahl sehr beeindruckender Fotos - natürlich können die einem nur einen ungefähren Eindruck vermitteln. Es war schade, dass unser Apartment wirklich nicht viel mit den Fotos
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Antwort von MatthewBrooks, General Manager im The Harrington
Beantwortet: 31. Okt. 2013
Clearly, I deeply regret the impression this reviewer has of The Harrington. She has separately complained about her stay through Central London Apartments (as she has every right to do) and my immediate investigation showed that an error was made in that the reviewer reserved a Large Studio Apartment but was allocated a standard Studio. On recognising the error, I have immediately authorised a refund for more than the difference in rate between the two types of apartment and the client has received a response from me via Central London Apartments with my sincere apologies for the mistake and her resulting disappointment. Some of this guest's comments relate to the programme we currently have in hand to raise the bar in guests' experience at The Harrington. Significant improvements are already apparent. There is minimal disruption to guests from these programmes, designed to make their stay at The Harrington even more enjoyable and guests are already seeing the benefits. As this guest knows from my reply to her, there are some aspects, such as the buzzing of lights which I have not been able to replicate and she has kindly provided me with further detail relating to that, which I hope will enable our electrician to find the cause on that particular night and floor. I am glad that I have been able to deal with this error right away but I very much regret that the error was made in the first place, of course, and that the guest got a lesser impression of The Harrington as a consequence.
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Was für ein schlechtes Ende unseres Urlaubs. Zwei Nächte in diesem Hotel. Freunde von uns hatten hier schon einmal gewohnt und es empfohlen (vormals AvniApartments). Das Problem war - man gab uns Zimmer B4 - ein Zimmer im Untergeschoss zu bekommen, obwohl wir schon vor Monaten
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Antwort von MatthewBrooks, General Manager im The Harrington
Beantwortet: 31. Okt. 2013
Naturally, I am very sorry indeed for the disappointment this reviewer felt on their stay with us and we would certainly not want any guest to leave us with this impression. However, i very much appreciate that acknowledgement that the review relates to a specific apartment and not to all of the apartments in the building. This is, indeed, the only apartment which is underneath the restaurant. for example. It was particularly disappointing to read this review because there was a previous review which related to the same apartment and we had immediately undertaken a number of steps to put right the issues raised. On the specific point regarding the taxi, the Reception team can arrange taxis as a service when it is wanted and there is absolutely no intention to force this on anyone. My investigation suggests this was a case of over-enthusiasm on the part of the receptionist with no negative intent. The charges are those typically quoted by all companies providing the service, including the companies we principally use. we do not add anything to these. In the case of Gatwick Airport, I would fully agree that a regular cab to Victoria and then the Gatwick Express is a better option. The higher cost for Gatwick is because that airport is considerably further from central London than London Heathrow. We do very much appreciate all feedback and take action right away where appropriate. I sincerely regret the experience this guest had and I would be happy to make recompense for the disappointment.
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Alle FotosNutzerZimmer und SuiteSpeisesaal
Mould in bathroom
Have you seen this kind of water tap in so called 4 star hotel?
The height of bed frame is lower than a mattress
Cracked window in one bedroom apartment repaired with masking tape.
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I don't know sorry
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Dear Moniquersvp, Thank you very much for your message. Our residence is located about 100m from Gloucester Road Station. You can take direct Piccadilly Line from Heathrow Airport to Gloucester Road Station. It takes about 45min. V&A museum is 10min walking distance from our property. Our checkout time is 11am and your daughter is more than welcome to leave luggage after that time. Please private message me with your daughter's name and I will make sure that no basement apartment is allocated for her. Do let me know if you have any other questions. Best wishes, Simon Sabonaitis General Manager
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Are there elevators
Hi Linda, Yes we have an elevator which can take you to every floor with the exception of the Lower Ground. However we do have porters on hand should you need help with your luggage. We hope that you will enjoy your stay. Kind regards Patrick
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Are there two twin beds in the apartments?
Hi Linda, This is possible to arrange in advance but you will need to put the request in the special requirements when booking of call our reservations team directly. Kind regards Patrick
0 Stimmen
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The master bedroom with the ensuite bathroom in our two bedroom unit was made up of two king singles zipped together. The lounge did not have a sofa bed. Hope this helps.
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"auf Betten bzw. Matratzen achten - sehr schlecht."
PREISSPANNE
$ 128 - $ 304 (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
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Vereinigtes KönigreichEnglandLondonEarls CourtSouth Kensington
ANZAHL DER ZIMMER
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