Touren und Tickets
2 Tage Great Barrier Reef "Reefsuites" Erfahrung
4.5

2 Tage Great Barrier Reef "Reefsuites" Erfahrung

Von Cruise Whitsundays
Informationen
ab
CHF 645.64
pro Erwachsenem
Tiefpreisgarantie

Alter: 12 - 99, maximal 4 Pers. pro Gruppe
Dauer: 2 Tage
Startzeit: Verfügbarkeit prüfen
Mobiles Ticket
Reiseführer (Person): Englisch
Mehr


  • Mittagessen
  • Abendessen
  • Mittagessen
  • Frühstück
  • Verwendung von Schnorchelausrüstung
  • Halbtauchende Korallenbeobachtung mit Riffanerkennungsgespräch
  • Übernachtung in einer Unterwasser Reefsuite
  • Hin- und Rückfahrt
  • Unterwasser-Sichtkammer
  • Geführte Schnorcheltour
  • Getränke (Bier, Wein und Erfrischungsgetränke)
Nicht im Leistungsumfang enthalten
  • Abholung vom Hotel und Rückgabe
  • Optionale Aktivitäten wie Tauchen, Hubschrauberflüge und Massage (an Bord erhältlich)

Start:Es werden mehrere Treffpunkte angeboten.
  • Option 1
    24 The Cv Rd, Airlie Beach QLD 4802, Australia
    Kreuzfahrt Whitsundays Maritime Terminal – 24 The Cove Rd, Airlie Beach QLD, Australien Bitte checken Sie 30 Minuten vor Abflug ein.
  • Option 2
    Hamilton Island Marina, Front St, Hamilton Island QLD 4802, Australia
    Bitte checken Sie 30 Minuten vor Abflug ein.
  • Option 3
    Daydream Island, Whitsundays QLD, Australia
Ende:Diese Aktivität endet an dem Treffpunkt, an dem sie begonnen hat.

    • Nicht barrierefrei
    Falls Sie Fragen bezüglich der Barrierefreiheit haben, helfen wir Ihnen gerne weiter. Rufen Sie uns einfach über die unten stehende Telefonnummer an und geben Sie den Produktcode 3987P4 an.

    • Für die meisten Personen geeignet
    • Das Mindestalter beträgt 6 Jahre
    • Funktioniert bei allen Wetterbedingungen.
    • Es wird empfohlen, pro Person nur eine kleine Tasche mitzubringen, die Sie für Ihre Übernachtung benötigen, einschließlich Badebekleidung, Handtuch, Sonnencreme, leichter Jacke oder Pullover, Geld und / oder Kreditkarte für Einkäufe an Bord und Kamera
    • Alle beabsichtigten Taucher werden vor dem Tauchen an Bord eines Schiffes einem medizinischen Fragebogen unterzogen, und ihre Tauchtauglichkeit wird von einem Tauchlehrer beurteilt
    • Eine Vorgeschichte von bestimmten Erkrankungen kann einen Gast vom SCUBA-Tauchen ausschließen, es sei denn, dem Tauchlehrer kann ein gültiges Tauchzertifikat vorgelegt werden.
    • Sie müssen ein Formular für medizinische und diätetische Anforderungen ausfüllen, das Ihnen nach Bestätigung der Buchung zugesandt wird
    • Bitte geben Sie Ihre Ernährungsbedürfnisse an
    • Diese Tour/Aktivität ist für höchstens 4 Reisende geeignet.

    • Buchungen sind endgültig. Bei Stornierung fallen die vollen Stornogebühren an.

    Wie viel kostet 2 Tage Great Barrier Reef "Reefsuites" Erfahrung?
    2 Tage Great Barrier Reef "Reefsuites" Erfahrung ist ab CHF 637.53 erhältlich. Entdecken und buchen Sie 2 Tage Great Barrier Reef "Reefsuites" Erfahrung auf Tripadvisor.
    Welches Unternehmen bietet 2 Tage Great Barrier Reef "Reefsuites" Erfahrung an?
    2 Tage Great Barrier Reef "Reefsuites" Erfahrung wird durchgeführt von Cruise Whitsundays. Lesen Sie Bewertungen, entdecken Sie weitere Erlebnisse oder kontaktieren Sie Cruise Whitsundays auf Tripadvisor. Entdecken und buchen Sie 2 Tage Great Barrier Reef "Reefsuites" Erfahrung auf Tripadvisor.

    Falls Sie Fragen zu dieser Tour haben oder Hilfe bei der Buchung brauchen, sind wir gerne für Sie da. Rufen Sie uns einfach über die unten stehende Telefonnummer an und geben Sie den Produktcode 3987P4 an.

    Sichern Sie sich Ihren Platz
    Der Umsatz hat Einfluss auf die Erlebnisse, die auf dieser Seite präsentiert werden. Mehr erfahren

    Ähnliche Erlebnisse

    Reiseroute
    Übersicht
    Vollständige Karte
    3 Zwischenstopps
    Tag 1
    Reisen Sie vom Hafen von Airlie...
    Tag 2
    Übernachtung am Hardy Reef,...
    Informationen zum Veranstalter
    Sie müssen sich nicht nur auf unser Wort verlassen: Sehen Sie selbst, was andere Reisende über diesen Anbieter sagen.
    • Cruise Whitsundays
      4’063
      Australien
      Mitglied seit Dezember 2008
    • janice_schneider
      0 Beiträge
      5.0 von fünf Punkten
      Perfekt , sollte man unbedingt Buchen!
      Für den Preis werden sie nichts besseres finden. Diese Tour ist absolut empfehlenswert, es war eine super Erfahrung , die Crew ist total gut gelaunt , das Essen hat super geschmeckt , die Getränke sind leer gewesen in der Kühltruhe . Die Musik hat genau meinen Geschmack getroffen. Es gab genug Zeit zum schnorcheln und um die whitsundays zu erkunden. Die Ausrüstung war total zweckerfüllend und für jede Größe war etwas dabei . Ich werde mich immer gern daran zurück erinnern . Auch danke an Corral , du hast mir sehr geholfen als ich mir meinen Fuß verletzt habe auf der Fahrt , danke!
      Verfasst am 19. November 2023
    • Jet56980958048
      0 Beiträge
      5.0 von fünf Punkten
      Tolles Team, toller Trip, gerne wieder!
      Toller Segeltrip zu den Whitsundays und sehr nettes Team :) Super Verpflegung mit ausreichend Essen und unbegrenzten Getränken.
      Verfasst am 3. November 2023
    • benjaminbT6562DR
      0 Beiträge
      5.0 von fünf Punkten
      Empfehlenswerte Tagestour zum Whiteheaven Beach!
      Wunderschöne Tour mit grossem Katamaran mit Wanderung, Mittagessen und Chillen am Whiteheaven Beach. Unbedingt ganze Tagestour machen!!
      Verfasst am 31. August 2023
    • Seppel62
      0 Beiträge
      5.0 von fünf Punkten
      Trotz der kaputten Fähre ein tolles Erlebnis und ein toller Tag.
      Am 30 ten November wollten wir eigentlich eine Tour zu Great barrier reef machen. Leider kamen wir nur bis nach Hamilton Island. Dann war die Fähre defekt und wir konnten die Reise nicht fortsetzen. Wir waren natürlich sehr enttäuscht 😞 Aber alle Crew Mitglieder waren so was von nett, freundlich und engagiert wie wir es nur selten erlebten. Ganz besonders war Victoria.. Sie war früher Travel Guide und kannte alle umliegenden Inseln nicht nur beim Namen sondern wusste auch zu jeder noch eine nette Anekdote.. Die mit den Ziegen 🐐 auf Hook Island war mein Favorit.. Dann noch der Reisetip mit der tollen Badebucht. Hide away.. Danke liebes Team.. Danke Vici
      Verfasst am 4. Dezember 2022
    • Thea_M694
      0 Beiträge
      2.0 von fünf Punkten
      Nicht zufrieden
      Wir haben uns mehr Zeit auf der Insel erhofft. Wir waren von 11 Uhr bis 18 Uhr unterwegs. Davon waren es 4 Stunden für den Hin und Rücktransfer und Zwischenstop auf 2 anderen Insel für Passagierwechsel und keine ganzen 3 Stunden auf der Insel. Preis-Leistung passt in unseren Augen nicht.
      Verfasst am 2. Oktober 2022
    • Gerry C
      0 Beiträge
      5.0 von fünf Punkten
      Super entspannter Tag mit Highlights der Whitsundays
      Der Start auf del lila Katamaran war professionell und pünktlich organisiert. Die Crew brachte die leidigen standard Sicherheits Belehrungen lustig rüber so dass sie erträglich waren. Die Atmosphäre an Bord sehr relaxt und angenehm. Der stopp an Whiteheaven Beach ein Highlight unserer Australien Tour. Die Verpflegung am Katamaran war sehr schmackhaft, ausreichend und qualitativ gut. So muss es sein. Das Ausflugspaket kann man trotz des hohen Preises empfehlen.
      Verfasst am 24. Juni 2022
    • Sebarho
      0 Beiträge
      5.0 von fünf Punkten
      Ein rundum toller Tag auf See
      Es war ein von Anfang bis Ende gelungener Tag! Die Crew ist klasse und kümmert sich bestens um alle Passagiere, verbreitet gute Laune und gibt kurze Einweisung vor dem Schnorcheln und Landgang der Whitsundays. Für Getränke und Essen ist auch immer gesorgt, sodass es wahrlich an nichts fehlt. Die Anzahl der Passagiere verteilt sich sehr gut auf dem Katamaran, sodass man es sich gemütlich machen kann. Einzig ein bisschen mehr Wind hätte es zum Segeln geben können, was allerdings wahrlich nicht am Veranstalter liegt ;) Jederzeit wieder!
      Verfasst am 20. Februar 2020
    • Petrac4444
      0 Beiträge
      4.0 von fünf Punkten
      Whitehaven Beach ein must do
      Der Ausflug war toll. Auf Hamilton Island wird man auf sich gestellt. Man steigt vom Boot und muss dann selber schauen wie man sich fortbewegt. Der Nachmittag mit Whitehaven Beach ist einfach unbeschreiblich! Wir wären gerne länger bei diesem tollen Strand.
      Verfasst am 14. Januar 2020
    • EssiS55
      0 Beiträge
      1.0 von fünf Punkten
      Ein Abend vor tourbeginn plötzlich ausgebucht.
      Unser Trip wurde zunächst bestätigt und die Kosten abgebucht und als wir nach 7 Stunden Autofahrt in airlie Beach angekommen sind wurde uns um 16:30 die Tour für den folgenden Tag abgesagt. Unter aller Sau!
      Verfasst am 3. Januar 2020
    • R_Epping2012
      0 Beiträge
      5.0 von fünf Punkten
      Mit der Camira zum whiteheaven beach. Unvergesslich!
      Wir hatten einen wundervollen Tagestrip mit der Camira! Die Crew war witzig und freundlich. Das Boot sehr sauber. Verpflegung top! Absolutes Highlight der whiteheaven beach. Sowohl der Aussichtspunkt als auch der Strand als solcher. Der vorherige Schnorchelspot leider eher enttäuschend. Preis-Leistungsverhältnis war top - alles war inbegriffen, Verpflegung, Schnorchelausrüstung und stingersuit.
      Verfasst am 22. November 2019
    • andreamZ752KU
      0 Beiträge
      5.0 von fünf Punkten
      Erholung pur
      Ein toller Ausflug, bei dem man sich um nichts kümmern muss und einfach nur genießen kann .. Danke, für den schönen Tag.
      Verfasst am 13. November 2019
    • OliWer1107
      0 Beiträge
      1.0 von fünf Punkten
      Kein Whithavensbeach für uns
      Aufgrund von starkem Wind wurde die Tour zu einem anderen Strand der Insel verlegt. Dieser befindet sich auf der gegenüber liegenden Seite der Insel (siehe Bild). Okay für den Wind kann der Veranstalter nix haben wir uns gedacht, es gibt ja aber die Möglichkeit über einen Walk den Strand zu erreichen. Doch um 2 Ecken durch das Unterholz gehuscht und dann stand da das STOP Schild. Der Walk wird mit schweren Maschinen saniert und man kommt nicht auf die andere Seite. Also sind wir an einem ganz unspektakulärem Strand für 2 Stunden gefangen bis wir wieder los konnten... Wir werden sehen wie sich die Situation jetzt entwickeln wird. Aber von dem Ausflug raten wir erstmal ab...
      Verfasst am 9. November 2019
    • Patireich1612
      0 Beiträge
      5.0 von fünf Punkten
      Camira Adventure Sailing Tour Whitsunday Island
      Das Segelabenteuer auf dem Camira Katamaran war einfach unglaublich. Die Crew war sehr freundlich, hilfsbereit und sehr lustig. Das BBQ Mittagessen sowie die gesamten Snacks vormittags als auch nachmittags waren großartig! Whitsunday Island samt Whitehaven Beach mit Hill Inlet Lookout und anschließendem Schnorchelabenteuer waren unbeschreiblich!! Das Geld ist es auf jeden Fall wert... Würde es zu 100% wieder machen.
      Verfasst am 9. November 2019
    • WConny
      0 Beiträge
      4.0 von fünf Punkten
      Toller Tag!
      Ein toller Trip auf einem grossen Katamaran. Alle hatten genügend Platz, kein Gedränge wie oft auf solchen Ausflugsbooten. Nette Crew und sehr hilfsbereit. Getränke waren gratis und nach dem Schnorcheln gab es auch alkoholische Getränge for free. Die Whitsundays waren spektakulär!! Einziger negativer Punkt: 2 Stunden am Strand ohne Sitzmöglichkeiten. Man Mann hat noch tagelang an den Bissen der Sandflöhe gelitten. Ein Hinweis vorher, dass man ev. Insektenspray mitnehmen soll, wäre hilfreich.
      Verfasst am 22. September 2019
    • martin7070
      0 Beiträge
      5.0 von fünf Punkten
      Halbtages Ausflug Whitehaven Beach
      Ausgangspunkt ist der Hafen von Airlie Beach. Auf Hamilton Island mussten wir umsteigen. Whitehaven Beach ist ein traumhafter Strand. Der Sand ist do fein, dass er unter den Füßen quitscht. Kids hatten mächtig Spaß.Es hatte bereits einige Boote vorort. Wer etwas dem Strand entlang geht findet dann rasch einen Platz mit weniger Leuten. Zum Schutz vor möglichen Quallen werden auf dem Schiff Anzüge kostenlos zur Verfügung gestellt. Knapp zwei Stunden am Strand waren cool und für uns auch lange genug. Professionelle Organisation. Können wir sehr empfehlen!
      Verfasst am 30. Juli 2019
    Alle 4 Bewertungen anzeigen
    Diese Bewertungen sind subjektive Meinungen von Tripadvisor-Mitgliedern und nicht die Meinung von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen im Rahmen unserer branchenführenden Standards für Vertrauen & Sicherheit. In unserem Transparenzbericht erfahren Sie mehr.

    Wir prüfen Bewertungen.
    So geht Tripadvisor mit Bewertungen um
    Vor der Veröffentlichung durchläuft jede Tripadvisor-Bewertung ein automatisiertes Überprüfungssystem, das Informationen erfasst, um diese Fragen zu beantworten: wie, was, wo und wann. Wenn das System etwas entdeckt, das möglicherweise gegen unsere Community-Richtlinien verstößt, wird die entsprechende Bewertung nicht veröffentlicht.
    Erkennt das System ein Problem, wird eine Bewertung möglicherweise automatisch abgelehnt, zur Überprüfung an den Bewerter gesendet oder manuell von unserem Team von Inhaltsspezialisten geprüft. Das Team ist rund um die Uhr im Einsatz, um die Qualität der Bewertungen auf unserer Website sicherzustellen.
    Unser Team prüft jede auf unserer Website veröffentlichte Bewertung, die laut Community-Mitgliedern nicht unseren Community-Richtlinien entspricht.
    Weitere Informationen zu unseren Bewertungsrichtlinien
    4.5
    4.5 von fünf Punkten44 Bewertungen
    Ausgezeichnet
    37
    Sehr gut
    1
    Befriedigend
    1
    Mangelhaft
    0
    Ungenügend
    5

    Pickedanyname
    Coventry, UK24 Beiträge
    5.0 von fünf Punkten
    Jan. 2024 • Paare
    This was the highlight of our holiday.

    If you have time to do this trip, I would suggest it to anyone. Amazing value for money.

    All staff members are friendly and give great advice, the reefsuites are really smart and the once in a lifetime opportunity to stay underwater in the rooms are breath-taking.

    The food is great, the unlimited drinks which include alcohol.

    There are no more issues with the workers on strike like you can see below.
    Verfasst am 22. Januar 2024
    Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen.
    Thank you for taking the time to leave a 5 star review!
    Verfasst am 3. Februar 2024
    Diese Antwort stellt die subjektive Meinung des Managementvertreters dar, jedoch nicht die von Tripadvisor LLC.

    Brian S
    Raritan, NJ7 Beiträge
    1.0 von fünf Punkten
    Like many people my trip was suddenly cancelled after booking this months ago

    Unlike many others this was going to be the highlight of my and my wife’s honeymoon, the event that we planned absolutely everything around, we also travelled 13,000 miles to attend this once in a lifetime trip as we live on the other end of the world

    This is how it played out and what info you need to know if you plan on booking within the next few months

    How it played out:

    We were two days before our trip was due to leave, we provided all of the details to the company they were asked, paid everything on time and constantly checked if there was anything else the company needed, we even double checked that our booking was confirmed so we could start getting excited about this and were excited for months

    All of a sudden at lunch I get an email about a cancellation, surely this must be a mistake, read through it and and the email made it seem like it was a last second work stoppage, the email even provided a list of place we may have to rebook to stay at since ya know it’s an overnight accommodation, we thankfully didn’t need it as we had our original hotel booked through our stay

    On Hamilton island there’s a check in booth for the tour, we walked over to it and I called the customer service line, I waited on hold for 20 minutes then was disconnected, I asked the nice ladies at the booth what happened they said they didn’t know and couldn’t really help me but they tried, their supervisor who was very nice also helped out a little to the extent that she could, but couldn’t provided info or tell me what actually happened, they told me I could still go out on a day trip to the pontoon as that was still going on but the overnight stays were 100% cancelled, she told me she’d message her boss who would tell me how much the day trip would cost us by the end of the day

    The phone call never came, I sent out an email the following morning, overnight I read a bunch of newspaper articles about the strike, went to customer service booth again, spoke with another lady who was also helpful, called customer service sat on hold for 45 minutes, scheduled a call back

    A few hours later I received the cal back, ironically enough from the supervisor who I spoke with the day before, she was concerned why no one from the company had reached out about the price of the day trip or at all

    She called me back 10 minutes later offering us free transport to the pontoon but any activities we’d have to pay for as they were through third party vendors, we declined and instead booked a scuba trip with another company

    HERES WHAT YOU SHOULD KNOW:
    Roughly 60 employees unionized under MUA are on strike over better working conditions and an increase in pay similar to their competitors

    The negotiations have been ongoing since March with no progress made

    The strike has been happening on and off since the middle of September the only time the strike is off is when the MUA doesn’t file strike extension paperwork on time and the employees are required to go back to work for a few days

    No progress has been made on salary, a pitiful offer was made by Cruise Whitsundays which has been rejected by 87% of the employees, google “cruise Whitsundays strike” if you don’t believe me

    The MUA has stated they’re prepared to strike until Christmas, no progress on negotiations has been made as both sides point the finger at each other

    The company won’t tell you any of this before your trip, but until the strike is resolved which could take several months your stay will probably be cancelled at the last minute as the customer service reps told me “they try and exhaust all possibilities before cancelling” so check your emails before hand

    I still haven’t received any word from management regarding my email or my stay and it’s been almost a week, I received an email saying my complaint has been forwarded to management days ago with still no response, I also received an automated message asking if ny complaint was resolved and that the matter would be closed in 24 hours if I didn’t respond, but nothing from management

    The people you talk to will try to be helpful but there’s not much they can do, the people who can do something probably won’t talk to you, it’ll be impossible to get through to anyone in the meantime, their emails even say it’ll take up to 72 hours to respond to you, and you’ll wait on hold with customer service for hours

    The stay is probably mind blowing if you can go, but management isn’t trying to make sure your dream experience happens, just look at the other 1 star comments and how the company literally copy and pasted the exact same response to two people below that had similar experiences

    Our one chance to experience this in life was ruined probably forever as I would not trust traveling 13,000 to experience this with a company that isn’t honest, doesn’t communicate and does not care about your experience

    Also there’s rumors in the newspaper articles that the company is attempting to fatten its profits to try and sell itself off, just an FYI I hope this is helpful, I know the companies response will point the finger and say they’re sorry and wont do anything further to end the strike or make sure your experience you booked months ago is actually going to happen
    Verfasst am 16. Oktober 2023
    Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen.

    Jacqui F
    6 Beiträge
    1.0 von fünf Punkten
    Sept. 2023 • Paare
    We booked over 12 months ago and paid in full to experience the reef suite for a special occasion. We were informed 12 hours prior that it had been cancelled due to industrial action being taken by staff. We were beyond disappointed and quite frankly gobsmacked that a company as large as @journeybeyond which owns Cruise Whitsundays, could deliver such sub standard results for their customers. Failed miserably ! We would never trust our dream holiday to them again. Definitely would NOT RECOMMEND.
    Verfasst am 25. September 2023
    Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen.
    We wholeheartedly apologise for having to cancel your Reefsuite booking. Knowing that this experience was meant to be a special occasion for you only adds to our regret. As you know, we are currently facing operational challenges because of some of our crew members participating in industrial action. This has led to a shortage of critically skilled personnel, preventing us from fulfilling our commitment to provide a safe and truly once-in-a-lifetime experience. We want you to know that your feedback is incredibly valuable to us, and we are putting in every effort to overcome these challenges and enhance our reliability. We genuinely hope that you can consider giving us another opportunity in the future, as we are dedicated to delivering the exceptional service you rightly deserve.
    Verfasst am 3. Oktober 2023
    Diese Antwort stellt die subjektive Meinung des Managementvertreters dar, jedoch nicht die von Tripadvisor LLC.

    Sarah H
    1 Beitrag
    1.0 von fünf Punkten
    Sept. 2023 • Paare
    I want to share my deeply disappointing experience with Cruise Whitsundays, a company that I had high hopes for when booking a special trip for my partner's birthday over a year in advance. However, just two days before the trip (ie, today!) we received a call that left us utterly devastated.

    Cruise Whitsundays informed us that their staff were on strike, resulting in the complete cancellation of our much-anticipated "Reefsuites" experience. While they assured us that we would be reimbursed for the cost of the experience itself, what followed was a shocking lack of empathy and responsibility on their part.

    Firstly, they failed to offer any compensation for the flights we had booked or the accommodation arrangements we had made on both ends of the trip. It's a lack of accountability and a failure to go above and beyond to rectify this is beyond me.

    What adds insult to injury is the timing of the strike. We were planning to visit Airlie Beach during the school holidays, a period that's already notoriously challenging for travellers. To discover that their staff had strategically chosen this peak season for their strike potentially show's me that they haven't been looked after by their employer?? To lose an entire crew on the actions of a "few", doesn't hold much merit.

    When I inquired about how long Cruise Whitsundays had been aware of the impending strike, I was shocked to learn that they had known it could of been looming for "months." Despite this ample lead time, they evidently failed to adequately plan, train, or have backup staff in place to minimise the impact on their customers. This lack of foresight and preparation is inexcusable, especially considering the significance of the Reefsuites experience to their customers.

    It's disheartening to witness an organisation that simply cites "Ts&Cs" as a justification for their actions and fails to go above and beyond to mitigate the losses experienced by their customers. The then offer of a mere 20% discount on a future booking does little to restore our faith in Cruise Whitsundays, and frankly, we have no interest in risking another disappointing experience with them.

    It's safe to say, we're well and truly rattled. Their inability to handle a strike situation that they were aware of for months, coupled with their refusal to compensate us for our losses, has left a bitter taste in our mouths. We trusted Cruise Whitsundays with a significant and highly-anticipated celebration, and they failed us miserably. We will be taking our business elsewhere in the future, where we hope to find a company that values its customers and takes accountability seriously
    Verfasst am 19. September 2023
    Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen.
    We are truly sorry for the disappointment and inconvenience that this cancellation has caused you. As a business, we pride ourselves on sharing special places and shaping lasting memories. We are saddened for the many holidaymakers who have been left disappointed by the extreme measures taken by the Maritime Union Australia (MUA). Negotiation for the new agreement have been ongoing for months, however, the notice of protected action was not advised to management until days ago and was something as business we were hoping new proposed agreements could avoid. We can assure you that every avenue was explored prior to making the heartbreaking decision to cancel.
    Verfasst am 20. September 2023
    Diese Antwort stellt die subjektive Meinung des Managementvertreters dar, jedoch nicht die von Tripadvisor LLC.

    Dusty
    Caloundra, Australien3 Beiträge
    1.0 von fünf Punkten
    Sept. 2023 • Paare
    Absolutely gutted! Payed a lot of money for this experience and waited a long long time, only to find out two days before travel our trip is cancelled because the staff are on strike. We Booked and locked in the date 9 months in advance! The agent on the phone breaking the news to us said they had been in negotiations for a while which means they could have organised contingency plans or let us know prior to us booking flights accommodations etc! Zero compassion shown by agent on the phone no offer of compensation or even another booking option, when requesting our full refund told would take 7-10 days. Completely unacceptable and unprofessional will never try to do this experience again. Extremely frustrated and dissatisfied customer, would highly NOT recommend this company to anyone ever! Also the fact your staff are striking indicates they must be getting treated horribly onboard this vessel. Do better!
    Verfasst am 19. September 2023
    Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen.
    We are truly sorry for the disappointment and inconvenience that this cancellation has caused you. As a business, we pride ourselves on sharing special places and shaping lasting memories and we are saddened that we could not deliver on this due to the extreme measures taken by the Maritime Union Australia (MUA). Negotiation for the new agreement have been ongoing for months. The notice of protected action was not advised to management until days ago and was something as business we were hoping the new proposed agreements could avoid. We can assure you that every avenue was explored prior to making the heartbreaking decision to cancel. Unfortunately, due to potential ongoing protected action unfortunately there were no there options available to us to offer to our displaced guests.
    Verfasst am 20. September 2023
    Diese Antwort stellt die subjektive Meinung des Managementvertreters dar, jedoch nicht die von Tripadvisor LLC.

    duckies
    Gold Coast, Australien10 Beiträge
    5.0 von fünf Punkten
    Okt. 2022 • Familie
    What an experience, one of those bucket list things to do, had an absolute great time.
    Food and service was great.
    The whole Experience was u believable.
    Definitely something different.
    Verfasst am 5. September 2023
    Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen.
    We are so happy we helped tick off one of your bucket list items! Thank you for your amazing review
    Verfasst am 18. September 2023
    Diese Antwort stellt die subjektive Meinung des Managementvertreters dar, jedoch nicht die von Tripadvisor LLC.

    Simon W
    24 Beiträge
    5.0 von fünf Punkten
    The whole experience is magical, from the time you arrive at the pontoon to the time you leave (we had choppy seas so the journey to and fro was less magical!). Although the price is a lot - I actually think it’s great value for money considering the excellent staff that are on board - Natalya couldn’t have done more for us, Paul the pontoon manager was brilliant and didn’t just put the guests first, but also put the experience first too! Ophelia (Auffi) took us on the snorkel safari and was perfect, she went out of our way to make the experience magical for our 2 children (aged 9 and 10) even going out of her way to find Nemo - Ashley who helped with the service never stopped smiling and the food was superb. I cannot fault this experience and service - the highlight of our month long holiday in Australia!
    Verfasst am 19. August 2023
    Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen.
    Thank you so kindly for your amazing review!!!! The staff at the pontoon are amazing and it is great to get such positive feedback :)
    Verfasst am 18. September 2023
    Diese Antwort stellt die subjektive Meinung des Managementvertreters dar, jedoch nicht die von Tripadvisor LLC.

    CymraegFN
    Spokane, WA12 Beiträge
    5.0 von fünf Punkten
    Dez. 2022
    Amazing trip where Cruise Whitsundays provided excellent service and truly made this a once in a lifetime experience.

    From check-in and cruising out, the team made us a priority in everything they did. The team was highly attentive to our needs and requests. As soon as the suite was available I was allowed to go right down. The room was AMAZING and definitely worth the trip. Clean, great space with everything I needed.....plus ridiculous views. SO worth it.

    Once the day guests left, the reef was all ours, and that was fantastic. Relaxed and without many other folks crowding the reef. We also had the reef to ourselves, no more than about 28 folks total the next morning before the next day trip arrived.

    The food was outstanding with onboard chef who paid great attention to individual preferences. I am vegetarian (plus not a fan of cheese), which can be difficult. Again, food was just great.

    While on the reef also took advantage of the helicopter flight day 1 on arrival which was reel cool and the pilot did a great job of making sure we all got to see the heart reef and pointing out some sharks. Finally got back in the water for a dive also, and the instructor were patient taking time in letting me comfortable having not been diving in a few years. Of course diving the reef was amazing, so went for a second trip. Ended up drifting along the reef just myself and an instructor and this was incredible, stopping off and getting shown thing with a level of detail I have never had the chance to experience before.
    Verfasst am 10. Juni 2023
    Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen.
    Thank you for your amazing review! We are so glad you enjoyed your night in the Reef Suites! Thank you for such an amazing review. We will have to get you back to sleep under the stars next time! :)
    Verfasst am 2. August 2023
    Diese Antwort stellt die subjektive Meinung des Managementvertreters dar, jedoch nicht die von Tripadvisor LLC.

    Mosab H
    2 Beiträge
    5.0 von fünf Punkten
    Mai 2023
    The reefsuite experience was very much worth the cost. The stay was exceptional and unique. The staff was friendly and helpful. Grant was especially helpful and made our stay better.
    Verfasst am 6. Juni 2023
    Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen.
    Thanks so much for your review, we're glad you enjoyed your stay!
    Verfasst am 13. Juni 2023
    Diese Antwort stellt die subjektive Meinung des Managementvertreters dar, jedoch nicht die von Tripadvisor LLC.

    Trish T
    Brisbane, Australien130 Beiträge
    4.0 von fünf Punkten
    Mai 2023 • Paare
    What a fantastic weekend away. The boat ride was a bit rough with the winds but we wore Travabands (cheap wrist bands for motion sickness from chemist) & it was a good trip for both of us.

    The reefsuite was fantastic, downstairs into our room as soon as we arrived & check out was about 10am the next morning. We were given a reefsleep day bed upstairs to store our gear but also somewhere else to lay around when the next boat load came in. We went home with these guys! Make sure you book the correct area bc one is on top & there are quite a few beds but there are only 2 reefsuite rooms. You will note a price difference. Worth every memory!!

    Drinks - soft drinks & alcohol included. Beer, alcoholic ginger beer, ciders & wine from memory. The food was great & they definitely need any allergies & diet requirements before you go bc its about a 3hr boat ride so no doordash for you if you dont like it!

    The staff were lovely - couldnt fault them. We had the opportunity to do a private snorkel which was fun & we were lucky enough to see a reef shark out there.

    If you have a bucket list, I recommend adding this! We loved it!!
    Verfasst am 5. Juni 2023
    Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von Tripadvisor LLC. Tripadvisor überprüft Bewertungen.
    Thank you Trish, we're so glad you enjoyed your stay with us and made some amazing memories along the way!
    Verfasst am 13. Juni 2023
    Diese Antwort stellt die subjektive Meinung des Managementvertreters dar, jedoch nicht die von Tripadvisor LLC.

    Es werden die Ergebnisse 1 bis 10 von insgesamt 44 angezeigt.

    2 Tage Great Barrier Reef "Reefsuites" Erfahrung zur Verfügung gestellt von Cruise Whitsundays